Proti Varnsdorfu proběhl Víkend otců

V pátečním utkání proti Varnsdorfu (1:1) proběhla tradiční akce „Víkend otců“. Kromě řady výhod pramenící z této události, kterou připravila LFA, si během derby mohli fanoušci Army vychutnat řadu výhod a odměn přímo od ústeckého fotbalového klubu.

Již před zápasem Arma pokřtila novou knihu mapující dosavadní historii klubu. Publikace se zaměřuje na celý vývoj klubu od samotného vzniku až po současnost. Kniha je v prodeji za 299 korun na sekretariátu klubu.

Křest knihy „HISTORIE ÚSTECKÉ KOPANÉ,  aneb Arma slaví 90 let“ od autorů Františka Pličky ml., Martina Beneše a Svatopluka Štefla proběhl za účasti primátorky města Ústí nad Labem Ing. Věry Nechybové a jejího náměstka MUDr. Jiřího Madara . Křtu významné publikace se účastnili i výkonný ředitel klubu Ing. Petr Heidenreich či místopředseda představenstva Jiří Dušek.

Kniha se věnuje bohaté historii klubu od jeho vzniku v roce 1927 po jednotlivá období, kromě toho obsahuje i mnoho unikátních dobových fotografií a jmenný seznam všech hráčů, kteří v klubu k dnešnímu dni působili. Významní hráči klubové historie a představitelé jednotlivých generací před zraky fanoušků převzali z rukou sportovního manažera Stanislava Pelce vlastní výtisk knihy.

Kromě toho čekalo na fanoušky mnoho dalších výhod. Už při vstupu na stadion nejmenší fanoušci dostali balónky od Lukany a tleskadla, současně v rámci Víkendu otců dostali tátové se svými dětmi placky od LFA s potiskem „Díky táto“. Kromě toho si řada fanoušků odnesla i klubové plakáty. Tleskadla pak podpořila dobrou diváckou atmosféru při derby. Velkého zájmu se těšila i tradiční soutěž „Dvacku vhoď, dres mu shoď.“ Další fanoušci si od hostesek před a během zápasu mohli zakoupit klubové suvenýry.

O poločase proběhla speciální řada soutěže „Olej za volej“. Hrálo se v rodinných týmech a vítěz dostal bednu oleje od Lukany zdarma. V tomto případě soutěžil dokonce otec s dcerou. Cenou útěchy byla láhev oleje od Lukany. Kromě toho proběhlo také losování soutěže o auto s plnou nádrží na víkend zdarma od našeho partnera Auto UL. Do této soutěže měli být předem registrováni otcové se syny. Vítězem se stal pan Votava a vozidlo mu bude poskytnuto během příštího domácího utkání s Viktorií Žižkov.

Fanoušci  si premiérově mohli vyzkoušet vstup na stadion skrz turnikety s novými a a graficky upravenými vstupenkami. Hráči před utkáním nastoupili s bannerem „Díky táto“ a o poločasové pauze se předávala trička fotbalistům z ročníku 2007 z e.on Cupu.

Na další domácí zápas připravuje klub další doprovodné akce a výhody pro fanoušky. Pro další akce se vyplatí sledovat klubový web fkusti.cz, kde již brzy naleznete i zmodernizovaný fanshop. Velký zájem byl o gumové náramky za 30 korun a fanoušci mohou vybírat i z několika druhů klubových šál. 

Víkend otců



PARTNEŘI:

Copyright © 2015 FK Ústí nad Labem a.s. Veškerý obsah stránek je chráněn podle autorského zákona a jeho kopírování bez výslovného souhlasu FK Ústí nad Labem a.s. je zakázáno.
Povolena je citace zpráv zveřejněných na tomto webu s uvedením zdroje www.fkusti.cz

Powered by GOLDMIND Marketing and Digital